Gondelvaart 3 mei in Bergentheim: Schrijf je nu in!

Op 3 mei is het weer tijd voor de jaarlijkse gondelvaart in Bergentheim! Dit spectaculaire evenement vindt plaats op het kanaal en biedt teams van buurtverenigingen, collega's, families en vrienden de kans om een boot om te toveren tot een bijzondere gewaarwording. Dit jaar staat het evenement in het teken van 'Vrijheid', in de breedste zin van het woord.

Thema

Vrijheid Laat je creativiteit de vrije loop en verwerk het thema 'Vrijheid' op een unieke en originele manier in je gondel. Of je nu denkt aan historische vrijheidsstrijden, persoonlijke vrijheid of maatschappelijke vrijheid, alles is mogelijk!

De Jury Onze deskundige jury zal de gondels beoordelen op drie belangrijke punten:

• Gezelligheid: Hoe draagt jouw gondel bij aan de feestelijke sfeer van de gondelvaart?
  • Technisch: Hoe goed is de gondel gebouwd en versierd? Is er aandacht besteed aan details en veiligheid?
  • Originaliteit: Hoe uniek en creatief is jouw interpretatie van het thema Vrijheid?

Programma

Er wordt twee keer gevaren langs het dorp, zowel 's middags als 's avonds. Het versieren van de gondel met verlichting is dus van groot belang, zodat jouw creatie ook in het donker goed tot zijn recht komt.

Inschrijven

Wil jij deelnemen aan dit fantastische evenement? Meld je dan snel aan met je team! Verdere informatie over het reglement en andere details hopen we zo snel mogelijk te kunnen delen.

Doe mee en maak van de gondelvaart 2024 een onvergetelijke ervaring!

Meldt je team HIER  aan

Deelname geschiedt geheel op eigen risico